Login

Valge maailm Sinine maailm Roheline maailm Must maailm Punane maailm new

Statistika

valges online: 12

sinises online: 7

rohelises online: 1

mustas online: 0

punases online: 17

kokku online: 37

21.03.2011 - Infot meeskonna tegemistest ja oodatavatest uuendustest

Nagu märganud olete, pole juba mõnda aega uuendusi olnud. Annan teile infot, mis meil hetkel täpsemalt teoksil on.

Loodetavasti saame see nädal mängu kaasajastatud spordikompleksi. Tegu sarnase uuendusega, mis hiljaaegu kõrtsiga sai tehtud. Eesmärgiks siis spordikompleks kiireks ning mugavaks muuta.

Samal ajal tegeleme ka hoogsalt nii käsitöö, keemiku, raviteaduse, kui ka kokanduse ettevalmistamisega, et nende kaasajastamine saaks kiire olema. Lisaks toome kõigi nende mänguosade all juurde mõned pisiasjad, et nende oskuste arendamist mugavamaks muuta.

Loodetavasti saab veel see kuu valmis ka auto võidusõite puudutav uuendus. Eelkõige siis uuenenud streetrace'i ja auto täiustamise süsteem. Õige varsti aga veel mõned olulised täiustused.
Uudise kommentaarid (86)

Kaua oodatud uuendused. Laske ainult edasi, senimaani on mulle uuendused meeldinud. Edu teile edaspidiseks.

      Sinine preeriaboss (21.03.2011, 00:35)


millal saab rentslites samamoodi käia nagu suvilates

      Sinine anuanni (21.03.2011, 00:44)



Algne postitaja oli anuanni:
millal saab rentslites samamoodi käia nagu suvilates



jah millal see tuleb

      Sinine badboy121121 (21.03.2011, 01:20)


kannatage nüüd...näete, et meeskond tegeleb teiste uuendustega hetkel...

      Valge viiiirus (21.03.2011, 08:03)


Muidugi! Laske aga edasi!!

      Valge kapaz (21.03.2011, 08:24)


btw kui kogu süsteem läheb sellele uuendusele üle siis v6iks ju kontrollnumbrid ära kaotada...nagunii macroid ja clickereid kasutada ei v6i...saaksu ju mängu veel kiiremaks...

      Valge viiiirus (21.03.2011, 08:26)


Kontrollnumber ongi "klikkerite" tuvastamiseks. Macrode vastu teised süsteemid. Kontroll-leht ei kao kindlasti ära, kuid ajapikku hakkab ka teistes mänguosades toimima selline trivia, nagu kõrtsis.

      Valge lampjalg (21.03.2011, 08:31)



Algne postitaja oli lampjalg:
Kontrollnumber ongi "klikkerite" tuvastamiseks. Macrode vastu teised süsteemid. Kontroll-leht ei kao kindlasti ära, kuid ajapikku hakkab ka teistes mänguosades toimima selline trivia, nagu kõrtsis.


kas siis spordikompleksis kohe ei tulegi samasugust triviat, kui k6rtsis?:S

      Valge viiiirus (21.03.2011, 09:15)


Spordikompleksist kaob uue süsteemiga koos trivia täielikult. Leiame, et seal pole nagunii mõtet autoklikkerit kasutada, sest reaalselt ei pea päevas väga palju klikke tegema.

      Sinine L6vi (21.03.2011, 10:02)



Algne postitaja oli L6vi:
Nagu märganud olete, pole juba mõnda aega uuendusi olnud. Annan teile infot, mis meil hetkel täpsemalt teoksil on.

Loodetavasti saame see nädal mängu kaasajastatud spordikompleksi. Tegu sarnase uuendusega, mis hiljaaegu kõrtsiga sai tehtud. Eesmärgiks siis spordikompleks kiireks ning mugavaks muuta.

Samal ajal tegeleme ka hoogsalt nii käsitöö, keemiku, raviteaduse, kui ka kokanduse ettevalmistamisega, et nende kaasajastamine saaks kiire olema. Lisaks toome kõigi nende mänguosade all juurde mõned pisiasjad, et nende oskuste arendamist mugavamaks muuta.

Loodetavasti saab veel see kuu valmis ka auto võidusõite puudutav uuendus. Eelkõige siis uuenenud streetrace'i ja auto täiustamise süsteem. Õige varsti aga veel mõned olulised täiustused.



Küsimus keemiku kohta...kas keemikut tehes peab uue süsteemiga ikka kolme lehte lahti hoidma v6i muutub keemiku arendamine ühele lehele?

      Valge viiiirus (21.03.2011, 10:38)


Go Go Go.! Aga võiks botaanikaaiaga ka midagi ette võtta, väga tüütu on 300 taime korjata, võtab üli kaua aega(mul)

Aitäh

      Valge ecko (21.03.2011, 11:27)


Keemiku puhul midagi suurt ei muutu tuleva uuendusega - tänavatel on mõningaid mugandusi ning mahlapressi lehel näeb natuke rohkem infot. Peamised muudatused on kardinate tagused, mis võimaldavad keemiku üle viimist AJAX-ile. Ajaxiga ei peaks tänavate ja maja vahel liikudes enam lehte uuesti laadima, kuid keemikut selliseks, nagu käsitöö või joogimeister (ühes kohas klikkimine) kindlasti ei muuda.

ecko, mis sa lahenduseks pakuksid? Arvesta sellega, et kindlasti ei muuda me taimede korjamist ühe klikiga tehtavaks. Ma ei näe seal iseenesest probleemi, mis vahet sel on, kas teed 300 klikki botaanikaaias, et taimi korjata või 300 klikki majas, et käsitööd arendada. Botaanikaaiaga on aga mõningaid teisi plaane, mis peaks väga paljusid mängijaid rõõmustama. Mis täpsemalt, jätan esialgu saladuseks

      Valge lampjalg (21.03.2011, 11:27)


No botaanikaaed on ju mega uimane võrreldes muu mänguga. 1 taime korjamiseks kulub 2 sec.. samas mujal mul sellist probleemi pole.. Terve botaanikaaed laeb neid 300 taime ja siis ta mõtleb pool tundi ennem kui laseb järgmist taime korjata. Sellega võiks küll midagi ette võtta..

      Valge LambaKarv (21.03.2011, 11:54)


Päringud peaks küll kõik korras olema. Kas aeglane on see osa vaid siis, kui on palju taimi või ka juhul, kui on vähe taimi?

Korjasin just 100 taime, kiirusel polnud viga. Kahtlustan, et aeglust võib tekitada taimede nimekiri, kui leht on pikk.

      Valge lampjalg (21.03.2011, 12:13)


Mida vähemaks taimi jääb seda kiiremini saab neid korjama hakata.

      Valge LambaKarv (21.03.2011, 13:50)


uuendused võiksid lähipäeval valmis saada

      Valge nigga12 (21.03.2011, 18:43)



Algne postitaja oli LambaKarv:
No botaanikaaed on ju mega uimane võrreldes muu mänguga. 1 taime korjamiseks kulub 2 sec.. samas mujal mul sellist probleemi pole.. Terve botaanikaaed laeb neid 300 taime ja siis ta mõtleb pool tundi ennem kui laseb järgmist taime korjata. Sellega võiks küll midagi ette võtta..



Taimede korjamise kiiruseprobleemid lahenevad alles siis, kui lõpuks järjega sinna jõuame. Kardan et botaanikaaed on järjekorras suhteliselt taga pool. Kindlasti uuendatakse enne keemik, käsitöö ja teised olulisemad osad.

Samas rõõmustan, et kas see või järgmine nädal tuleb mängu uuenduses seoses botaanikaaiaga. Muuhulgas muutub söögitaimedega äritsemine mõnevõrra mugavamaks.

      Sinine L6vi (21.03.2011, 20:25)



Algne postitaja oli viiiirus:
Küsimus keemiku kohta...kas keemikut tehes peab uue süsteemiga ikka kolme lehte lahti hoidma v6i muutub keemiku arendamine ühele lehele?


Kui kõrtsiga sarnane uuendus saab keemiku osas valmis, muutub tänava ja keemiku vahel lehtede laadimine oluliselt kiiremaks. Seega kaob ära vajadus kasutada mitut akent.

Aga juba enne seda tuleb paar pisitäiustust keemiku ja tänavaga. Üks olulisemaid pisitäiustusi on näiteks see, et kui su narkovöö on täis, kaob tänavalt ära narko ostmise nimekiri. Seega on kiiresti keemikut arendades lihtsam näha, MIDA tuleb klikkida (narko müümist).

      Sinine L6vi (21.03.2011, 20:28)


Ma leian et märkimisväärne on ka abikastike, mis tuleb, kui sul on võimalik suurem narkovöö osta..

Kui juba täpsemalt uuendustest rääkimiseks läks, siis mainin ka ära, et käsitöö esemete hinnad ja xp on muudetud. Kohati saab tänu sellele lausa 6x rohkem xp kliki pealt. Kui varem maksis ese 99 758 EEK, siis peale uuendust maksab see ese 131 047. Niisiis peaks käsitöö arendamine muutuma kiiremaks ning ka tulusamaks (kuni teatud punktini).

Lisaks veel muidugi pisemad muudatused, näiteks näeb valmis esemete kapis nüüd paremini, kui palju tulu esemete müügist saab.

Üks asi, mis mulle endale veel väga meeldib, on see, et magamistoas liiguvad counterid reaalajas..

      Valge lampjalg (21.03.2011, 21:35)


Saatsin veebruarikuus klienditukke niisuguse kirja (pole sellele tänini vastust saanud):


Tere!

Kas oleks võimalik mängu koodi nii muuta, et kui ma joogimeistri lehel satun kontroll-lehele ning küsimusele õigesti vastan, siis ta laeks lehekülge teisiti. Nimelt praegu ta laeb lehekülge kuidagi nõnda, et korraks muudab süsteem terve lehekülje mustaks (mis häirib silmi) ja alles seejärel muutub normaalseks.

Ma tean, et varemalt oli sarnane probleem "telefoniga", s.t ostsid mingeid toiduaineid ja siis pidid lihtsalt silmad kinni katma, sest muidu võis sellest plinkimisest vaat et pimedaks jääda. Nt mahlapressi lehel seda ei olnud. Seoses uue tehnoloogia kasutusele võtmisega, ei plingi ka telefoni lehekülg.

Ma küll ei tea programmeerimisest kuigi palju, aga kui ma ei eksi, siis viga on CSS lugemisel. S.t ühel juhul laaditakse mängu stiilifail serverist, teisel juhul kasutaja arvutist. Võimalik, et ma eksin.

Hetkel ei meenu, et oleksin kuskil mujal seda tülikat lahendust kohanud. Palun vastake, kas seda oleks võimalik parandada.

Kui midagi jäi selgusetuks, siis palun esitage täiendavaid küsimusi.


Kasutan seda värvilahendust, millel on hallid elemendid mustal taustal.

Olen täheldanud, et kui olen sellel lehel - http://valge.crime.ee/index.php?asukoht=tavern - siis ta ei "plingi" (ei löö lehekülge kiiresti korraks mustaks).

Kirjutage, kas sellega on võimalik midagi ette võtta.

Aitäh!

      Valge oliverikiisu (22.03.2011, 01:25)


Mina soovin teile edu sest olete sellega juba kaua tegelenud ja minu arust läheb crime kogu aeg paremaks olen crime ka enda paljudele sõpradele soovitanud ja palud mängivad.
EDU

      Sinine Scr Lk (22.03.2011, 11:57)


väga hea kui käsitöö on ka hea kiire nagu joogimeister edu teile
ja samad sõnad scr lk

      Sinine sillu13456 (22.03.2011, 22:20)


lõpuks ometi korda tehtud

      Valge race4 (23.03.2011, 03:00)



Algne postitaja oli lampjalg:

ecko, mis sa lahenduseks pakuksid? Arvesta sellega, et kindlasti ei muuda me taimede korjamist ühe klikiga tehtavaks. Ma ei näe seal iseenesest probleemi, mis vahet sel on, kas teed 300 klikki botaanikaaias, et taimi korjata või 300 klikki majas, et käsitööd arendada. Botaanikaaiaga on aga mõningaid teisi plaane, mis peaks väga paljusid mängijaid rõõmustama. Mis täpsemalt, jätan esialgu saladuseks




Ei asi võibolla tõesti ainult minus, et ma korjan neid taimi väga kaua, mul lihtsalt botaanika mänguosas asi väga aeglane

      Valge ecko (23.03.2011, 10:57)

« | 1 | 2 | 3 | 4 | »

Lisa oma kommentaar

Kasutajanimi:
Parool:
Sinu maailm:

5000
/10000